عطر نرگس

لحظه ای از زندگی

عطر نرگس

تو رو حتی تو رؤیا هم ندیدم

ولی یه عمره جات خالیه پیشم

ندیدمت چه احساس غریبی

ندیدم و برات دل تنگ میشم

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

کجا منتظر رسیدنت شم

می خام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمره برامون نمی یاره

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

اگه این باد سرگردون بذاره

بیا تا کفترا دورت بگردند

براشون هر قدم دونه بپاشی

چراغون می کنم پس کوچه ها رو

شاید قسمت بشه این جمعه باشی



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت21:29---16 ارديبهشت 1391
قــبـل تـر ها
وقتي هنوز تو نيامده بودي
عاشقانه هاي هرکس را که مي خواندم
به سادگي اش مي خنديدم
حالا خودم گريه مي کنم
و برايـتـــــــ عــاشــقــانــه مي نويسم


محمد
ساعت19:40---16 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره


پريسا
ساعت18:18---13 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم ممنون كه اومدي وبت خيلي قشنگه مخصوصا اين شعر كه فوق العاده است

کاش یکم بارون بگیره
ساعت16:32---13 ارديبهشت 1391
یه نفس دور از تو بودن واسه من ماهی و سالی
با یه عکس و چند تا نامه پر نمی‌شه جای خالی

میون بود و نبودت جای خالیتُ حساب کن
وقت اومدن تموم ثانیه‌ها رو جواب کن

یه عالم فرقه میون از جدایی دق آوردن
تا با دستای قشنگت تو خود عاشقی مردن

چشممُ به گریه بنداز فکر نکن تو عشق فقیرم
ضرب تو ضربه‌ی ساعت زنده می‌شم و می‌میرم

قلبمُ به غصه بشکن نگاه کن به تیکه پارم
من به غیر از خواستن تو، رو لبم حرفی ندارم





سلام ممنون سر زدی
شما هم وب زیبایی داری
من لینکت کردم
اگه دوست داشتی منو هم بلینک


امین
ساعت2:34---8 ارديبهشت 1391
سلام سارا جون.وبت خیلی قشنگ و پر محتواست و مطالب خوبی داری تبریک

hossein
ساعت13:16---7 ارديبهشت 1391
سلام واقعا وبلاگ قشنگی داری،خوشحال میشم اکه به منم سر بزنی و نظر بدی

فاطمه
ساعت11:32---6 ارديبهشت 1391
_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
سلام . وبلاگ زیبایی داری . اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده و توی نظرسنجی هم شرکت کن . موفق باشی .


mehdi
ساعت3:56---5 ارديبهشت 1391
dar avvalin forsat linket mikonam.shab khosh

mehdi
ساعت13:14---4 ارديبهشت 1391
سلام
وب قشنگی داری خیلی خوبه به منم سر بزن مننون میشم ازت میسی -مهدیhttp://www.naggash.ir
اگه دوس داشتی لینک بشیم


pouya
ساعت12:02---4 ارديبهشت 1391
سلام
وب قشنگی داری خیلی خوبه به منم سر بزن مننون میشم ازت


پریسا
ساعت19:20---1 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم حال وبلاگ خیلی به دلم نشسته میتونم تو رو تو لینکام داشته باشم؟!؟!؟
بهم سر بزن و بگو میتونم یا نه خب؟


Mr.ourbuy
ساعت21:34---31 فروردين 1391
نصف آرشیو تو خوندم ،دید باز و قلم شیوایی داری

به منم سر بزن


سلام ممنون که اینقدر وقت گذاشتین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1386برچسب:, ساعت 20:35 توسط سارا |